عرض سلام و احترام
مطلب خیلی خوبی بود و بهره بردم
ضمن تشکر ویژه و آرزوی موفقیت های بیش از پیش برای شما استاد محترم.
سوالی که برایم پیش آمده این ست که آیا در جهت مدل سازی تربیت انسان اصیل کاری صورت گرفته ؟
برای انسان اصیل می توان سطوحی در نظر گرفت و سطحی را برای عموم و یا اکثر افراد جامعه در نظر گرفت تا با تعریف اقداماتی موجبات اراتقای جامعه را فراهم کرد؟
تشابه و تفاوت مفهوم انسان اصیل با گزاره هایی که در مبانی دینی در تعریف معرفة النفس و کرامت نفس و عزت نفس آمده ست در چیست؟
تا قبل از خواندن مطلب شما من یک مبنای کلی در تربیت داشتم و آن اینکه اگر در فرد روح عزت و کرامت نفس و همچنین اعتماد به نفس رو بیدار و تقویت کنیم زمینه خیلی از رشدها را برایش فراهم کردیم و از خیلی از آسیب ها هم مصون می ماند.
در مبحث تربیت مدیر اصیل هم بشدت مشتاق دانستنم ...بشدت.
خیلی از مطالب شما بهره بردم
موفق و پیروز باشید
عرض سلام و احترام
مطلب خیلی خوبی بود و بهره بردم
ضمن تشکر ویژه و آرزوی موفقیت های بیش از پیش برای شما استاد محترم.
سوالی که برایم پیش آمده این ست که آیا در جهت مدل سازی تربیت انسان اصیل کاری صورت گرفته ؟
برای انسان اصیل می توان سطوحی در نظر گرفت و سطحی را برای عموم و یا اکثر افراد جامعه در نظر گرفت تا با تعریف اقداماتی موجبات اراتقای جامعه را فراهم کرد؟
تشابه و تفاوت مفهوم انسان اصیل با گزاره هایی که در مبانی دینی در تعریف معرفة النفس و کرامت نفس و عزت نفس آمده ست در چیست؟
تا قبل از خواندن مطلب شما من یک مبنای کلی در تربیت داشتم و آن اینکه اگر در فرد روح عزت و کرامت نفس و همچنین اعتماد به نفس رو بیدار و تقویت کنیم زمینه خیلی از رشدها را برایش فراهم کردیم و از خیلی از آسیب ها هم مصون می ماند.
در مبحث تربیت مدیر اصیل هم بشدت مشتاق دانستنم ...بشدت.
خیلی از مطالب شما بهره بردم
موفق و پیروز باشید