با سلام
ضمن تشکر بابت ارائه این مطلب مفید، در جهت تکمیل این بحث میتوان به مسائل و موانعی که شرکتهای ایرانی علی الخصوص شرکتهای بزرگ در زمینه استفاده از شبکههای اجتماعی به منظور کارمندیابی با آنها مواجه میشوند را نیز بیان کرد. به عنوان مثال محدودیتهایی که سازمان ها علی الخصوص مدیران در استفاده از شبکه های اجتماعی دارند، یا مورد دیگر اینکه درج آگهی جذب نیرو در شبکه های اجتماعی برای شرکت های بزرگ بعضا ممکن است باعث دریافت توصیههای متعدد و شاید هم غیر مرتبط از اشخاص مختلف شود و تلفن مدیر عامل سازمان زیر بار توصیه ها قرار گیرد. فکر میکنم یکی از دلایلی که سازمانهای بزرگ برای جذب نیرو از شرکتهای ثانی و بدون نام و برند خود استفاده میکنند نیز همین موضوع باشد که البته این موضوع در شبکه اجتماعی کمتر قابل اجرا است.
با سلام
ضمن تشکر بابت ارائه این مطلب مفید، در جهت تکمیل این بحث میتوان به مسائل و موانعی که شرکتهای ایرانی علی الخصوص شرکتهای بزرگ در زمینه استفاده از شبکههای اجتماعی به منظور کارمندیابی با آنها مواجه میشوند را نیز بیان کرد. به عنوان مثال محدودیتهایی که سازمان ها علی الخصوص مدیران در استفاده از شبکه های اجتماعی دارند، یا مورد دیگر اینکه درج آگهی جذب نیرو در شبکه های اجتماعی برای شرکت های بزرگ بعضا ممکن است باعث دریافت توصیههای متعدد و شاید هم غیر مرتبط از اشخاص مختلف شود و تلفن مدیر عامل سازمان زیر بار توصیه ها قرار گیرد. فکر میکنم یکی از دلایلی که سازمانهای بزرگ برای جذب نیرو از شرکتهای ثانی و بدون نام و برند خود استفاده میکنند نیز همین موضوع باشد که البته این موضوع در شبکه اجتماعی کمتر قابل اجرا است.