با سلام و تشکر از مقاله کاربردی و مفید شما. شاید افزایش فشار کاری بر کارکنان باقی مانده نیز واکنش منفی آنها را در کنار عدم اعتماد به مدیریت سازمان، افزایش دهد که می تواند به موازات غفلت از ریشه یابی مشکل و پرداختن به فرایندها پس از تعدیل نیرو اتفاق بیفتد. کارکنانی هم که از سازمان می روند ممکن است با انتشار (voice) در خصوص نحوه رفتار سازمان با آنها موجب ایجاد برند منفی در میان داوطلبین بالقوه جذب در آن سازمان در آینده بشوند و شهرت سازمان در چرخه بلندمدت تری به خطر بیفتد...
با سلام و تشکر از مقاله کاربردی و مفید شما. شاید افزایش فشار کاری بر کارکنان باقی مانده نیز واکنش منفی آنها را در کنار عدم اعتماد به مدیریت سازمان، افزایش دهد که می تواند به موازات غفلت از ریشه یابی مشکل و پرداختن به فرایندها پس از تعدیل نیرو اتفاق بیفتد. کارکنانی هم که از سازمان می روند ممکن است با انتشار (voice) در خصوص نحوه رفتار سازمان با آنها موجب ایجاد برند منفی در میان داوطلبین بالقوه جذب در آن سازمان در آینده بشوند و شهرت سازمان در چرخه بلندمدت تری به خطر بیفتد...