Add new comment

بابک علوی

Sat, 11/17/2012 - 03:30

با سلام و تشکر از شما. منظور کلیه متغیرهای در سطح سازمانی است که ممکن است در نتیجه تعامل انسانی بین مدیران و کارکنان به وجود آید و بر کیفیت مدیریت عملکرد اثر گذار باشد. ابعاد گوناگونی از فرهنگ سازمانی، فضای اعتماد، اثر بخشی گفتگوها و دیالوگ ها، و همچنین کلیه متغیرهایی که به نوعی شاخص اثربخشی رهبری سازمانی در سطح کلان سازمان می توانند باشند از این نوع ممکن است در نظر گرفته شوند. موفق باشید. علوی

Restricted HTML

  • Allowed HTML tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.