Add new comment

بابک علوی

Fri, 05/02/2014 - 04:30

با سلام و تشكر از جنابعالي. بهترين منبع كاربردي در حوزه مطالعات سازماني كه مي شناسم در انتهاي متن يادداشت به شرح زير مشخص شده است:
Pfeffer, J., & Sutton, R. I. (2013). The knowing-doing gap: How smart companies turn knowledge into action. Harvard Business Press.
به معناي كلي كلمه و براي پاسخگويي به سوال عمومي فاصله بين ذهنيت و رفتار، لازم است مباحث كلاسيك روانشناسي و به خصوص روانشناسي اجتماعي را مرور فرماييد. هر سه منبع انتهايي يادداشت مي توانند منابع اوليه خوبي براي شما باشند.
موفق باشيد
علوي

Restricted HTML

  • Allowed HTML tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.