با سلام و تشكر از جنابعالي. بهترين منبع كاربردي در حوزه مطالعات سازماني كه مي شناسم در انتهاي متن يادداشت به شرح زير مشخص شده است:
Pfeffer, J., & Sutton, R. I. (2013). The knowing-doing gap: How smart companies turn knowledge into action. Harvard Business Press.
به معناي كلي كلمه و براي پاسخگويي به سوال عمومي فاصله بين ذهنيت و رفتار، لازم است مباحث كلاسيك روانشناسي و به خصوص روانشناسي اجتماعي را مرور فرماييد. هر سه منبع انتهايي يادداشت مي توانند منابع اوليه خوبي براي شما باشند.
موفق باشيد
علوي
با سلام و تشكر از جنابعالي. بهترين منبع كاربردي در حوزه مطالعات سازماني كه مي شناسم در انتهاي متن يادداشت به شرح زير مشخص شده است:
Pfeffer, J., & Sutton, R. I. (2013). The knowing-doing gap: How smart companies turn knowledge into action. Harvard Business Press.
به معناي كلي كلمه و براي پاسخگويي به سوال عمومي فاصله بين ذهنيت و رفتار، لازم است مباحث كلاسيك روانشناسي و به خصوص روانشناسي اجتماعي را مرور فرماييد. هر سه منبع انتهايي يادداشت مي توانند منابع اوليه خوبي براي شما باشند.
موفق باشيد
علوي